my lovely baby

دلتنگی ها من

1391/2/5 18:30
نویسنده : maman-baba
857 بازدید
اشتراک گذاری

دلم تنگ خیلی زیاد...........

برای خونمون

برای مامان و بابام

برای روزهای کودکیم که عاشق تاب سواری بودم

برای روزهای نوجوانیم که هیچ غصه ای جز لباس خریدن و لاک زدن نداشتم

برای روزهای دانشجوئیم.....روزهایی که با معین بیرون میرفتیم قرارها و تلفن های یواشکیقلب...بی خبر از روزهایی که در انتظارمون

برای روزهایی که توی عقد بودیم و از هم دور.....

برای ماه عسلمون که هیچ وقت تکرار نمیشه

برای روزهایی که از بیکاری سریال despret house wifes  با بابا نگاه میکردیم

برای روزی که فهمیدم مادر شدم....چه حس قشنگی بود...خودم خوشبخت ترین آدم روی زمین میدونستم

برای روزهایی که تو توی شکمم بودی و من نوازشت میکردم برات حرف میزدم.....از روزهایی که درانتظارتو ما برای دیدنت لحظه شماری میکنیم......از اتاقی برات درست کردیم

برای روزهایی که توی شکمم بودی بابا جون باهات حرف میزد و برات شعرهایی استقلالیش میخوند و آرزو میکرد روزی برسه که بتونین باهم بریم استادیوم و داربی نگاه کنین لبخند

برای روزهایی که به شکمم لگد میزدی و من از خوشحالی و شوق نمیدونی چه حالی داشتم....و با هر لگد قربون صدقه ات میرفتمماچ

برای روزهای اولی که بدنیا اومده بودی ....برای اولین باری که دیدمت....برای اولین باری که بهت شر دادم...نمیدونی چه حس قشنگیه نمیتونم برات توضیح بدم

برای اون روزهایی که توی خواب میخندیدی ...زبون درازی میکردی...تف میکردی

خیلی زودگذشت

خیلی زود

ولی خوشحالم که تو و باباجون دارم

خیلی دوستون دارم امیدهای من به زندگیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نریمان
25 خرداد 91 16:17
خیییییییییلی قشنگ بود یه جورایی دلتنگیهی منم بود ونوس جان.امیدوارم سه تایی در کنار هم همیشه شاد باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my lovely baby می باشد